Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013

Τι πρέπει να προσέχουμε εμείς τα παιδιά όταν σερφάρουμε στο internet


- Δε δίνω προσωπικές πληροφορίες, όπως τη διεύθυνσή μου, τον αριθμό του τηλεφώνου μου, τη διεύθυνση εργασίας και το τηλέφωνο των γονέων μου, το όνομα και τη διεύθυνση του σχολείου μου χωρίς την άδεια των γονέων μου.
 - Θα ενημερώσω αμέσως τους γονείς μου αν δω κάποια πληροφορία που με κάνει να μη νιώθω άνετα.
 - Δε θα συναντήσω κανέναν που μίλησα στο διαδίκτυο χωρίς να ρωτήσω τους γονείς μου. Αν οι γονείς μου συμφωνήσουν με την συνάντηση, αυτή θα γίνει σε δημόσιο μέρος με την παρουσία της μητέρας ή του πατέρα.
 - Δε θα στείλω τη φωτογραφία μου σε κανέναν αν δε συμβουλευτώ τους γονείς μου.
 - Δε θα απαντήσω σε κανένα μήνυμα που με προσβάλλει ή με κάνει να νιώθω δυσάρεστα. Δεν είναι δικό μου λάθος αν λάβω κάποιο τέτοιο μήνυμα. Αν λάβω, θα το πω στους γονείς μου αμέσως, ώστε να μπορέσουν να επικοινωνήσουν με αυτόν που παρέχει τέτοιου είδους υπηρεσίες.
 - Θα μιλήσω με τους γονείς μου για να φτιάξουμε μαζί κανόνες για να σερφάρω στο διαδίκτυο. Θα αποφασίσουμε από κοινού ποια ώρα της ημέρας θα μπαίνω στο διαδίκτυο, πόση ώρα θα σερφάρω και ποιες ιστοσελίδες θα μπορώ να επισκέπτομαι. Δε θα μπαίνω σε «απαγορευμένες»ιστοσελίδες χωρίς την άδεια των γονέων μου.
 - Δε θα δώσω σε κανέναν άλλο εκτός από τους γονείς μου τον κωδικό μου πρόσβασης, ούτε στον καλύτερό μου φίλο.
 - Θα ελέγχω με τους γονείς μου τα θέματα που θέλω να «κατεβάσω» ή να εγκαταστήσω ή να κάνω κάτι που να χαλάσει τον υπολογιστή μου ή να βάλει σε κίνδυνο την ιδιωτική οικογενειακή ζωή.
 - Θα είμαι ένας καλός επισκέπτης στο διαδίκτυο και δε θα κάνω τίποτα που είναι ενάντια στο νόμο.
 - Θα βοηθήσω τους γονείς μου να καταλάβουν πως να διασκεδάζουν και να μαθαίνουν πράγματα από το διαδίκτυο και να τους διδάσκω για το διαδίκτυο, τους υπολογιστές και τη λοιπή τεχνολογία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου