Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012

Χριστουγεννιάτικα τραγούδια

Να μπαίνουμε στο κλίμα σιγά - σιγά, εξάλλου η προσμονή είναι πιο γλυκιά και από την ίδια τη γιορτή!


                         
Ο μικρός τυμπανιστής

Μου `παν έλα να πάμε να δεις
Χριστός γεννήθηκε στην άκρη της γης, 
κι εγώ γυρεύω απόψε στον ουρανό
τ΄ αστέρι ψάχνω να `βρω το φωτεινό
ραπαπαπαμ ραπαπαπαμ
να με πάει στο μικρό βασιλιά, 
πέρα μακριά....

Μες στη νύχτα παιδί μοναχό, 
τι δώρο να σου φέρω, που `μαι φτωχό
φέρνω το τύμπανο που μόνο κρατώ
τα κάλαντα να ψάλλω για το Χριστό
ράπαπαπαμ ραπαπαπαμ
το πιο ωραίο τραγούδι θα πω, 
για το Χριστό...

Μες στη φάτνη τα ζώα ξυπνούν
κι απ΄ έξω ταπεινά βοσκοί προσκυνούν
στην Παναγιάς κρυμμένο στην αγκαλιά
χρυσό στεφάνι, φως, φορεί στα μαλλιά
ραπαπαπαμ ραπαπαπαμ
σαν με βλέπει η καρδιά μου χτυπά, 
και μου γελά....






Χιόνια στο καμπαναριό

Χιόνια στο καμπαναριό
που Χριστούγεννα σημαίνει
Χιόνια στο καμπαναριό
ξύπνησε όλο το χωριό

Ντιν ντιν νταν
ντιν ντιν νταν
Ντιν ντιν νταν 
ντιν ντιν νταν ντιν νταν

Κι όλοι παν στην εκκλησιά
το Χριστό να προσκυνήσουν
κι όλοι παν στην εκκλησιά
Λάμπει απόψε η Παναγιά

Ντιν ντιν νταν
ντιν ντιν νταν
Ντιν ντιν νταν 
ντιν ντιν νταν ντιν νταν

Στην ολόφωτη εκκλησιά
ώρα πια κι εμείς να πάμε
Στην ολόφωτη εκκλησιά
με καθάρια φορεσιά

Ντιν ντιν νταν
ντιν ντιν νταν
ντιν ντιν νταν
ντιν ντιν νταν ντιν νταν

Κι ας τραβήξουμε μπροστά
μ΄ αναμμένα φαναράκια
Κι ας τραβήξουμε μπροστά
τυλιγμένοι στα ζεστά

Ντιν ντιν νταν
ντιν ντιν νταν
ντιν ντιν νταν
ντιν ντιν νταν ντιν νταν







Τρίγωνα Κάλαντα

Τρίγωνα, κάλαντα, σκόρπισαν παντού
κάθε σπίτι μια φωλιά του μικρού Χριστού, 
τρίγωνα κάλαντα μες στη γειτονιά
ήρθαν τα Χριστούγεννα κι η Πρωτοχρονιά

Άστρο φωτεινό, θα `βγει γιορτινό
μήνυμα θα φέρει από τον ουρανό

Τρίγωνα, κάλαντα, στο μικρό χωριό
και χτυπάει χαρούμενα το καμπαναριό
τρίγωνα, κάλαντα σκόρπισαν παντού
κάθε σπίτι μια φωλιά του μικρού Χριστού

Τρέχουν τα παιδιά μέσα στο χιονιά
ήρθαν τα Χριστούγεννα κι η Πρωτοχρονιά
μες στη σιγαλιά, ανοίγει η αγκαλιά
κι έκανε η αγάπη την καρδιά φωλιά

Τρίγωνα, κάλαντα σκόρπισαν παντού
κάθε σπίτι μια φωλιά του μικρού Χριστού
τρίγωνα, κάλαντα μες στη γειτονιά
ήρθαν τα Χριστούγεννα κι η Πρωτοχρονιά..





Κάλαντα Πρωτοχρονιάς

Αρχιμηνιά κι αρχιχρονιά
ψηλή μου δεντρολιβανιά
(κι αρχή) κι αρχή καλός μας χρόνος
(Εκκλησιά) Εκκλησιά με τ΄ άγιο θρόνο

Αρχή που βγήκε ο Χριστός
Άγιος και πνευματικός
(στη γη) στη γη να περπατήσει
(και να μας) και να μας καλοκαρδίσει

Άγιος Βασίλης έρχεται
κι όλους μας καταδέχεται
(από) από την Καισαρεία
(συ σ΄ αρχό) συ σ΄ αρχόντισσα κυρία

Βαστά εικόνα και χαρτί
ζαχαροκάντιο, ζυμωτή
(χαρτί) χαρτί και καλαμάρι
(δες κι εμέ) δες κι εμέ το παλληκάρι

Το καλαμάρι έγραφε
τη μοίρα μου την έλεγε
(και το) και το χαρτί ομίλει
(άσπρε μου) άσπρε μου Άγιο Βασίλη

Του χρόνου μας αρχή καλή
και ο Χριστός μας οδηγεί
κακία να αρνηθούμε
μ΄ αρετές να στολιστούμε








Last Christmas

Οι Wham τραγουδούν Last Christmas, ένα από τα πιο κλασικά ερωτικά Χριστουγεννιάτικα τραγούδια.
Το τραγούδι Last Christmas κυκλοφόρησε το 1984 και έκτοτε είναι το πιο βασικό τραγούδι που παίζει σε όλους τους ραδιοφωνικούς σταθμούς και τα πάρτι ανά τον κόσμο κάθε Χριστούγεννα.
Το Last Christmas είναι λίγο μελαγχολικό τραγούδι γιατί αφορά αυτούς που χώρισαν και δεν περνούν πια τις γιορτές μαζί με τον άνθρωπο που θέλουν και αγαπούν… και όταν μένει η απογοήτευση και πικρία από μια σχέση που δεν κράτησε, από μια υπόσχεση που πήγε ίσως χαμένη. Για αυτό και την καρδιά μας την κρατάμε να την δώσουμε σε κάποιον εξαιρετικό την επόμενη φορά.
Το τραγούδι Last Christmas είναι ένα από αυτά τα τραγούδια που έκαναν τον «δικό μας» George Michaelδιάσημο σε όλον τον κόσμο και τον καθιέρωσαν ως έναν από τους πιο ερωτικούς τραγουδιστές.

Last Christmas, στιχοι στα ελληνικά – Wham

Τα περασμένα Χριστούγεννα σου έδωσα την καρδιά μου αλλά την αμέσως επόμενη ημέρα μου την έδωσες πίσω
Αυτή τη χρονιά για να γλιτώσω τον εαυτό μου από τα δάκρυα Θα τη δώσω σε κάποιον εξαιρετικό Τα περασμένα Χριστούγεννα σου έδωσα την καρδιά μου αλλά την αμέσως επόμενη ημέρα μου την έδωσες πίσω
Αυτή τη χρονιά για να γλιτώσω τον εαυτό μου από τα δάκρυα Θα τη δώσω σε κάποιον εξαιρετικό
Ήδη μια φορά “καμμένος” και διπλά ντροπαλός Κρατώ την απόσταση μου, αλλά ακόμα τραβάς την προσοχή μου
Πες μου μωρό μου, με αναγνωρίζεις; Πέρασε ένας χρόνος, και δε μου κάνει εντύπωση
Καλά Χριστούγεννα! Τα τύλιξα και τα έστειλα με ένα σημείωμα που γράφει σ’αγαπώ. Και το εννοώ Τώρα ξέρω τί ανόητος υπήρξα, αλλά αν με φιλούσες πάλι τώρα θα ήξερα οτι θα με ξεγελούσες πάλι Ένα δωμάτιο γεμάτο κόσμο, φίλοι με κουρασμένα μάτια κρύβομαι από εσένα και την παγωμένη σου ψυχή,
Θεέ μου, νόμιζα ότι ήσουν κάποιος αξιόπιστος άνθρωπος Εγώ ήμουν ένας ώμος για να κλάψεις, Ένας εραστής με φωτιά στην καρδιά ένας κρυμμένος άνθρωπος αλλά εσύ με έσκισες στα δυο
Τώρα βρήκα μια αληθινή αγάπη και δεν θα με κοροιδέψεις ξανά. Ένας εραστής με φωτιά στην καρδιά ένας κρυμμένος άνθρωπος αλλά εσύ με έσκισες στα δυο την επόμενη φορά θα δώσω την καρδιά μου σε κάποιον ιδιαίτερο κάποιον κάποιον Σε κάποιον ιδιαίτερο που θα μου δώσει κάτι πίσω Θα την δώσω σε κάποιον θα κρατήσω την καρδιά μου και θα τη δω να καίγεται
Θα τη δώσω σε κάποιον ιδιαίτερο Σε είχα για μια μέρα, νόμιζα ότι ήσουν κάποιος ιδιαίτερος άνθρωπος
Θα τη δώσω σε κάποιον, θα τη δώσω σε κάποιον Τα περασμένα Χριστούγεννα σου έδωσα την καρδιά μου και την πέταξες μακριά, θα την δώσω σε κάποιον ιδιαίτερο

Last Christmas – Wham – στίχοι στα αγγλικά

Last Christmas, I gave you my heart But the very next day, You gave it away This year, to save me from tears I’ll give it to someone special
Last Christmas, I gave you my heart But the very next day, You gave it away This year, to save me from tears I’ll give it to someone special
Once bitten and twice shy I keep my distance but you still catch my eye Tell me baby do you recognise me? Well it’s been a year, it doesn’t surprise me
(Happy Christmas!) I wrapped it up and sent it With a note saying «I Love You» I meant it Now I know what a fool I’ve been But if you kissed me now I know you’d fool me again
Chorus
(Oooh. Oooh Baby)
A crowded room, friends with tired eyes I’m hiding from you and your soul of ice My God I thought you were someone to rely on Me? I guess I was a shoulder to cry on A face on a lover with a fire in his heart A man undercover but you tore me apart Oooh Oooh Now I’ve found a real love you’ll never fool me again
Chorus
A face on a lover with a fire in his heart (Gave you my heart) A man undercover but you tore me apart Next year I’ll give it to someone, I’ll give it to someone special special someone someone I’ll give it to someone, I’ll give it to someone special who’ll give me something in return I’ll give it to someone hold my heart and watch it burn I’ll give it to someone, I’ll give it to someone special I’ve got you here to stay I can love you for a day I thought you were someone special gave you my heart I’ll give it to someone, I’ll give it to someone last christmas I gave you my heart you gave it away I’ll give it to someone, I’ll give it to someone




























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου